Slimme Servicedesk
Van chatbot naar volwaardige gesprekspartner.
Deze slimme communicatie- en responseagent maakt bedrijfsspecifieke kennis beschikbaar voor klanten, leden of bezoekers. Hij geeft razendsnel antwoord via WhatsApp, e-mail of chat, altijd op de juiste toon en afgestemd op de situatie. Hij is 24 uur per dag beschikbaar, altijd actueel en volledig veilig en betrouwbaar. De agent is inzetbaar voor klantcontact, maar ook als interne vraagbaak waarmee medewerkers direct toegang krijgen tot alle relevante informatie.
Veelvoorkomende vragen worden automatisch afgehandeld, zodat gebruikers snel en betrouwbaar geholpen worden en medewerkers zich kunnen richten op maatwerk en complexere ondersteuning. Dit zorgt voor meer efficiëntie en een hogere klant- en medewerkerstevredenheid.
De servicedesk-agent is geen standaard chatbot. Hij begrijpt de context, denkt mee en neemt waar nodig zelf het initiatief. Bijvoorbeeld door gepersonaliseerde suggesties te doen op basis van klantgeschiedenis, het proactief vragen om feedback of het delen van een update van de productcatalogus.